Naar Rainbow Magicland

6 augustus 2015 - Breda, Nederland

Als er 1 pretpark is waar je echt naar toe moet, dan is dat Rainbow Magicland. Een bezoek aan dit magische land is goed te combineren met een vakantie in Rome. Je kunt een stuk met de trein en daarna pendelbus, maar je kunt vanuit Rome ook gelijk met een pendelbus.

IMG_1538Rainbow Magicland is een ideaal pretpark voor kinderen. Er zijn verschillende shows. De feeën 'De Winx' staan centraal in dit park. Je ziet ze op verschillende plaatsen terug. En zij doen de hoofdshow. Deze is vol muziek en dans. Ook voor wie geen Italiaans kent is het een leuke show.

Ik vind dit park niet alleen leuk voor kinderen, maar zeker ook volwassen kunnen zich hier goed vermaken. Mijn favoriete attractie van dit park is Shock. Wat kan ik zeggen, ik ben nou eenmaal een echte achtbaan fanaat en dit is 1 van de beste achtbanen waar ik ooit in heb gezeten.

IMG_1522Mijn andere favoriet is Maison Houdini. Hoe ze het gemaakt hebben is gewoon geweldig. Eigenlijk moet je er heen om de juiste sfeer te proeven